Hej igen!

Nu går det långt mellan bloggningarna villja mena.
Har precis gjort en fisksoppa tagit från catfriends blogg,som ska avnjutas  lite senare ikväll.
Fast jag har ändrat om den lite istället för 1L vatten hade jag i 5dl och 2,5 dl grädde då såklart,
för att jag vill ha det lite mer som en gryta med pressad potatis till och en grönsallad.
Här och på många andra håll i sverige har våren kommit känns det som,förutom en heldag med regn idagdå.
Ikväll tänkte vi titta på festivalen,gillar gävle pojken nordman ,hoppas han har nå bra att komma med.
Annars tycker jag årets festival är skit rent ut sagt,är inte nån låt jag fastnat för.
Förra året var det många bra bla.Andreas Jonsson och The Ark.
Ha en trevlig lördags kväll..

Kommentarer
Postat av: Carina

Halloj i stugan!
Har precis läst ut en bok som var grymt bra, väntar på att Stefan ska läsa ut sin som är fortsättningen på min!
Minnet ja, glömde nog även det hemma upptäckte jag när vi skulle äta frukost imorse och mina obligatorsika bär också var kvar i frysen :-(
Här har också regnat hela dagen så vi har mest varit inne och myst idag bara.
Sebbe & Daniel åkte hem idag för de skulle hem tll sebbes föräldrar på fest ikväll.
Blir till att vara inne och se på musikfestivalen för oss också, hoppas såklart på
Nordman jag också
:-)

2008-03-01 @ 18:53:52
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Carina

Håller med om att melodifestivalen "suger" i år...ändå sätter man sig och ska se den och hoppas att i kväll kommer en vinnarlåt.
Klart att man vill att Nordman tar hem det, diggar inte fjollorna Charlltte P och Linda B. :/
Men får väl tillägga att man aldrig ska säga aldrig....man vet ju aldrig ;)

2008-03-01 @ 19:50:28
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Svågern

Nä... Nu är det väl dags för lite nya inlägg!!

2008-03-05 @ 21:47:44
Postat av: Carina

Har du någon aning om hur långt de kommit på IKEA:s
om styling i Valbo ?
Har planer på att åka dit på Lördag.

2008-03-06 @ 20:39:17
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Carina

Tack för snabbt svar :)

2008-03-06 @ 20:49:08
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Malin

Nejdu! Den bakade jag till mig själv, dock så åt jag så mycket smet innan så jag har inte smakat än! Får bli imorn. Och har ni tur så kommer jag, Challe och kladdkakan på besök till jobbet imorn! ;-)

2008-03-06 @ 22:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0