Mysdag

idag har vi haft det lite slappt o mysigt,börja dagen med att jobba lugnt  med folk.
Sen va vi ner på stan,shoppa lite  hem och invänta  hungern.
Sen bar det iväg till cheers åt lite god mat O lite röd tjut.
Efter det tänkte vi gå hem men hamna på Söder hjelmska lounge,super mysigt,Thomas Westerinen som har tagit  över(ni vet fotbolls spelaren i GIF)jätte mysigt ställe på över våningen.
Vart en god kaffedrink kaffecarlson ungefär som irishcoffe fast med countre o baylies istället för Whiskyes.
Visstja glömde tala om att min sambo bjöd mig ,vart påmind nyss.
Nu är vi iallafall hemma o tittar på festivalen,själv hoppas jag på Nordman,man kanske är lite patriotisk,va vet jag kan nog va så,va vet jag.
Ha en bra kväll...

Kommentarer
Postat av: Carina

Jaha ja lite småfull nu då kanske?
Ja vem kunde tro annat än att ni skulle
besöka "vardagsrummet" en lördags em :-)

Skååål, i bubbelvatten då!!

2008-03-15 @ 21:18:27
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: linnéa

Glad påsk på di med! Okej även Göran kan få ett glad påsk! =)

2008-03-21 @ 21:30:29
URL: http://hurtan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0