Måndag...

Jaha då har äntligen måndagen gått ,som vanligt när man är vaken till efter midnatt en lördag
 så är man slut på måndagen.
Låter som man är lastgammal,men när vi går ut så blir det gärna en lördag eftermiddag äta o ta nån öl
för att sedan dra sig hemmåt vid 8-9 tiden eller tidigare.
Hitta iallafall jättemycket fint på Mässan speciellt på Miljögården.
efter Mässan tog vi pendeln till södra station där vi mötte upp gubbarna,va på storavikingen o åt jättegodmat.
Sen vart det en lite pub rundainnan vi mötte upp tjejerna från sandvikens blommsteraffär vid tåget.
Satt i restaurangvagnen hela vägen hem ,satt ett gäng norrlänningar där som också va partysugen.
Men man är ingen ungdom längre vart raka spåret hem.
Har haft en bra dag på jobbet idag sålde ett skåp ,bord o en matsalsgrupp,passar bra nu eftersom vi ska lägga nytt golv på måndag.
Hämta även ner mormor ett tag så hon fick fika med oss.
Nu ska jag kolla på Outsiders.

Kommentarer
Postat av: Carina

Hallllå i stugan!
Har precis kommit hem från intervjuvn som kändes rätt okey, vågar inte ta ut något i förskott eftersom det är fler än jag som kallats!
Men gud va bra att du sålt gruppen, är väl den vita antar jag....."mitt" bord också kanske?
Ska se på guldbaggegalan en stund tänkte jag!

2008-01-21 @ 20:53:51
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Carina

Du kan få mängdrabbat på alla tre , de verkar vara svårsålda ;)

2008-01-22 @ 21:38:28
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej!halkade bara in här av en slump.Låter endå som ni haft trevligt även om det blev en tidig hem gång.

Mvh Anna-Carin

2008-01-23 @ 23:29:59
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! det kan jag hjälpa dig med.Där du skriver in nytt inlägg,finns en symbol med ett träd,där trycker du.Eller så använder du dig av bild,som finns ovan för nytt inlägg.Det är inte alls svårt.Du har ju lyckats fått in en klocka och kalender,något som jag saknar.
Ha det bra//Anna-Carin

2008-01-24 @ 20:02:22
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0