Pub Afton

Mamma ringde ikväll o berätta att Mormor 91 år som ringde o kvittra hon hade haft den roligaste kvällen på länge,Varför?
jo pubafton på äldreboende.Med uppträdande nå grabbar som sjöng o sketcha.
Rullstolsdans tilltugg o bar ,så man kan ha roligt även på hemmet.
Någon hade till o med blivit lite på lyset.
Allt är ju inte bara kul tänkt mycket på krille idag som har en jobbig dag framför sig imorrn
då han ska ta ett sista farväl av Patrik.
Sist men inte minst,kort kommer Carina måste bara lära mig hur man gör...

Kommentarer
Postat av: Carina

Låter schysst att man kan slå klackarna i taket
även på hemmet!
Ja du morgondagen lär bli tuff för Krille,
fyy bubblan så jobbigt för honom.
Ja in me nå´t foto, antingen guidar jag dig på telefon eller får du be Malin om hjälp!

2008-01-16 @ 21:56:50
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Malin

Jag kan hjälpa dig så fort jag har tid! För den har jag ju ont om.. eeeh..

2008-01-17 @ 08:51:19
Postat av: Carina

Måste in och tala om vilken schysst syrra du har,
hon har precis hjälpt mig med en header.
.....fast hon har ju faktiskt öppnat portarna till dig också till denna beroende framkallande sak :/
Blogga är super kul men låser en i sina bojor lätt ;)
Avundas dig på att ha en syrra om henne och en blommaffär åhh, jag älskar att ha händerna i jord och skapa ;)

2008-01-17 @ 17:28:47
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Carina

Har Stefans jäkla dator som knappt går att se något alls på för det är så liten stil.
Han håller på att lägger in program på min så det är därför! Såg att du hade varit inne hos Carina och kommenterat men utan att du hade din bloggadress med, VARFÖR HAR DU INTE DET DÅ?????
:-)
Se till att ha det för det är så folk hittar till din blogg, genom dina kommentarer på andra sidor!
DU sköter dig rätt bra ändå tycker jag :-)

2008-01-17 @ 22:16:04
URL: http://skalet2001.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0