shoppat

Måste väl blogga en gång till idag då så Stefan blir nöjd.
Idag blev det en tur till köpis som jag inte har varit på över ett år,men kom tomhänt därifrån.Sen vart det en sväng ner på stan köpte en för liten tunika som jag tittat på så länge skulle bara ha den,insåg när jag kom hem att det inte går.Hitta en jätte bra tunika på Gina Tricot så det blev en sån kosta bara 129kr helsvart,ska lämna tillbaka den lilla imorrn o ta en likadan som den svarta fast randig i nån färg.
Gus hitta jätte snygga brallor på MQ rutiga,men det va lika där om han ska ha dom i Stockholm på lördag
får han låta bli att äta o dricka öl.
Nepp nu ska vi äta lite go file med gräddsås.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Köpis !!
Låter trevligt. Tyckte Gus också det?
/S

2008-01-13 @ 20:17:08
Postat av: Carina

Låter jäkligt snyggt med rutiga brallor,
kanske ska tvinga dit gubben jag oxå!!

2008-01-13 @ 20:36:55
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Malin

Klänningen jag köpte från Vero moda igår KNAKADE när ja satte på mig den! Trodde att hela gick sönder men icke! Den satt bra! :) Trevligt att du hitta nåt tillslut och hoppas att du inte är allt för bitter för att du inte fick samma klänning som mig ;)

2008-01-14 @ 11:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0