Lilllördag

Har ätit hemma gjord pizza ikväll mycket godare än köpe pizza tycker jag,
I veckan har jag vår handlat lite,det blev ett par skor,två par byxor 1par bruna o 1par röda,1tunika superblommig,slutligen en bh i brunt.
Igår när jag kom hem hade Gus vart o köpt en superswiper ni vet en sån där dammsugare som går på batteri TV reklam.FAktiskt jättebra ,bra att ha när man behöver ta upp hår i badrummet som blir dagligen tex,200 pix på Rusta.
Vi har även köpt en påskskinka idag och griljerat den va fin nam nam ,men det blir en ny till påsk.
I helgen tänkte jag vårstäda balkongen och sätta ut möblerna o lägga ut golvet,sätta ut lite vippor o lökväxter.
Fundrerar på att färga håret i rött med lite orange ton var flera år sen jag hade det.
Ett tips för er som inte såg rent hus nu,att göra ren ugnen med vatten såpa ,sätt på ugnen i 5 minuter på 50 grader 
torka sen ur den vart super fin,måste testas.
Är du nöjd nu Carina ,när filmen är slut?
Tack o god natt.    


   .

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja nu är jag nöjd :-)
Ännu mer nöjd om jag fått sett foton på
alla nyinköpta varor!
Vi får ta det på telefon i helgen hur du
gör med korten för att få ut dem!
Gick och la mig strax efter 21 igår kväll,
totalt slut var jag, känner mig inte pigg
nu heller.....som om jag håller
på att bli sjuk! :-(

2008-03-13 @ 07:04:03
URL: http://skalet2001.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0