Så va det fredag igen å då....

Sitter o tittar på världarnas krig är nog inget o se men man tittar ändå.
Har ätiit gryta  med pasta gott gotti gott gott.
Hämta ner mormor idag (hon bor på äldreboende brevid affärn) så hon fick fika med oss i vårvädret.
In kommer en dam med en pudel ,hunden går mot mormor ,hoppar upp mot rullstolen o viftar på svansen hon klappar den,plötsligt hugger den tag i hennes finger o vägrar släppa.
Hon fick ett stort bett o ett litet och blödde mycket.
Hundägaren säger att han har bitit oss också men vi har aldrig tagit spruta,en gång bet han en karl så han fick sy?
Vi påpeka att han kanske borde avlivas ,men njaa sa hon ,förstår väl att det är en kär familjemedlem men han kan ju inte gå omkring o bita folk.
Han har varit så sen valp sa hon.
Hur som helst gick jag ner på brynäs hälsocentral med mormor ,där dom tvätta rent såren,plus 10 dagars penecilin kur.
Som tur är så tar hon allt så lugnt.
Nepp nu ska jag kolla vidare på filmen .

Kommentarer
Postat av: Carina

De var det jävligaste vilken lynnig hund,
men stackars mormor, va ont det måste ha gjort
på henne när den inte släppte taget.
Hon råkar då ut för det mesta våran mormor
verkligen, märks det att jag är barnbarnet kanske?

2008-03-07 @ 22:25:44
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Carina

Stackar Mormor ...
att man inte håller bättre koll på hundar som man vet är osäker :/
Jodå, jag hittade lite av varje på IKEA som synes i tidigare inlägg ;)

2008-03-09 @ 15:38:12
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Carina

Har du fastnat i filmen eller??

2008-03-11 @ 22:01:40
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: linnish

Men det var det värsta jag har hört! Om dem inte vill avliva den får dem iaf ha koll på hund'n! Man kan ju inte låta en hund som biter hoppa på folk i rullstolar! grrr.

2008-03-19 @ 09:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0